خبرنگاران چشمان همیشه‌بیدار و امین مردم و نظام هستند

 
 
 وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیامی 17 مرداد (روز خبرنگار) را به اهالی رسانه تبریک گفت.


ادامه مطلب

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

برگزاری نخستین دوره مسابقات جایزه بزرگ پهپادها به همت وزارت دفاع

 
 
 نخستین دوره مسابقات جایزه بزرگ پهپادها در دو کلاس سرعت و فضای بسته از سوی مجتمع دانشگاهی برق و الکترونیک دانشگاه صنعتی مالک اشتر وابسته به وزارت دفاع برگزار می‌شود.


ادامه مطلب

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

لابی صهیونیست تلاش می‎کند تا برجام اجرایی نشود/ قرن قلدرمآبی تمام شده است

 
 
 سردار دهقان با بیان اینکه با برجام جلوی افسارگسیختگی آمریکا به اروپا گرفته شده است، گفت: لابی صهیونیست در آمریکا تلاش می‎کند تا برجام اجرایی نشود.


ادامه مطلب

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

وزیر دفاع درگذشت مادر شهید صیاد شیرازی را تسلیت گفت

 
 
 سردار حسین دهقان در پیامی درگذشت مادر گرانقدر شهید سپهبد علی صیاد شیرازی را تسلیت گفت.


ادامه مطلب

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

توان ساخت موشک‌هایی با برد بیشتر را داریم/ هیچ کشوری نمی‌تواند برای برنامه موشکی ایران تصمیم بگیرد

 
 وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: برنامه موشکی ایران به آمریکا و دیگر کشورها ارتباط ندارد و هیچ کشوری اجازه ندارد برای برنامه موشکی جمهوری اسلامی تصمیم‌گیری کند.


ادامه مطلب

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

رونمایی از ۷ نوع باتری پیشرفته نظامی توسط وزارت دفاع/ خطوط تولید باتری‌ MF و نیروگاه CHP افتتاح شدند

 
 
 وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با حضور اسحاق جهانگیری و سردار دهقان، از ۷ نوع باتری پیشرفته نظامی رونمایی کرد


ادامه مطلب

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

شکل دشمنی‌ها علیه ایران در حال تغییر است‌/دشمنان در این راه از هیچ اقدامی ابایی ندارند

 
امیر سرتیپ «امیر حاتمی» با بیان اینکه هیچگاه تصور نکنیم که دشمنی‌ها تمام شده یا روبه اتمام است، گفت: شکل دشمنی‌ها علیه ایران در حال تغییر است و دشمنان در این راه از هیچ اقدامی ابایی ندارند.


ادامه مطلب

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

پیام تبریک وزیر دفاع به سرلشکر فیروزآبادی

 
 وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیامی انتصاب سرلشکر فیروزآبادی به سمت مشاور عالی نظامی فرماندهی کل قوا را به وی تبریک گفت.


ادامه مطلب

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
 
 رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: گرامیداشت روز جهانی قدس و اعلام حمایت از ملت مظلوم و ستم‌دیده فلسطین، امروز خود به عامل بسیار مهمی در جهت حفظ آرمان‌های فلسطین و شکست توطئه‌های استکبار در منطقه تبدیل شده است.


ادامه مطلب

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

سردار دهقان وزیر دفاع

 

 

 وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیامی انتصاب سرلشکر محمدحسین باقری به سمت رئیس ستادکل نیروهای مسلح را به وی تبریک گفت.

 



ادامه مطلب

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

عربستان به دنبال رسمیت دادن به روابط خود با رژیم‌صهیونیستی است

 
 
 وزیر دفاع گفت:‌ امروز شاهد هستیم که کشور ترکیه با صهیونیست‌ها قرارداد می‌بندند و عربستان به دنبال رسمیت دادن به روابط خود با اسرائیل است.


ادامه مطلب

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 رئیس جمهور، رئیس مجلس شورای اسلامی، وزیردفاع، ستادکل نیروهای مسلح و فرمانده نیروی زمینی ارتش با صدور پیام های جداگانه ای درگذشت تعدادی از سربازان نیروی زمینی ارتش را در تسلیت گفتند.



ادامه مطلب

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

خبرگزاری فارس: پیام تسلیت سردار دهقان برای درگذشت تعدادی از سربازان وظیفه در سانحه جاده‌ای

 

 

وزیر دفاع با صدور پیامی درگذشت تعدادی از سربازان وظیفه در سانحه جاده‌ای را تسلیت گفت.



ادامه مطلب

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

وزارت دفاع: شهید چمران صنعت دفاعی ایران را در ‌ریل بازدارندگی دفاعی و بومی قرار د‌اد

 
وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در بیانیه‌ای با گرامیداشت 31 خرداد ماه سی و پنجمین سالروز شهادت مصطفی چمران اعلام کرد: شهید چمران مجاهد‌ عارف و وارسته و فرمانده لایق و دانشمند پرهیزگار ‌در تمام عصر زندگی ‌و ‌کوران حوادث سخت مبارزه به ویژه با ضد انقلاب و دفاع مقدس لحظه‌ای آرام نگرفت.


ادامه مطلب

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

شهید چمران الگوی نمونه و نام‌آور اقدام و عمل در عرصه‌های گوناگون است

 
 
وزیر دفاع گفت: شهید دکتر مصطفی چمران الگوی نمونه و نام‌آور اقدام و عمل در عرصه‌های گوناگون برای نسل‌های امروز و فردای این مرز و بوم است.


ادامه مطلب

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

آلیاژ

 
یکی از کاربردهای کوره VAR در حوزه ذوب مجدد سوپر آلیاژها و «فولادهای ویژه» است که این فولادها در بخش ساخت زیردریایی های جدید یک عنصر مهم محسوب می شوند.


ادامه مطلب

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

سیاست ایران اقدام قاطع و تمام‌کننده علیه تروریسم است/ حمایت از دولت سوریه وظیفه ما است

 
 
وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران سیاست کشورمان را اقدام قاطع و تمام‌کننده علیه تروریسم عنوان کرد و گفت: بر اساس خواست دولت قانونی سوریه، حمایت از دولت و ملت این کشور در مقابله با تروریسم را وظیفه خود می‌دانیم.


ادامه مطلب

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

زندگینامه شهید سرلشکر فکوری/ سومین وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران را بشناسید

 
 
 در شهریور ماه 1360 و با نزدیک شدن زمان اجرای عملیات شکست حصر آبادان، سرهنگ فکوری به پیشنهاد تیمسار فلاحی به ستاد مشترک ارتش جمهوری اسلامی منتقل شد.
 


ادامه مطلب

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

جبهه مقاومت حلب را آزاد خواهد کرد

 
 
 وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: منطقه حلب برای هر دو جریان جبهه مقاومت و تروریست های تکفیری دارای اهمیت راهبردی است لذا هر دو به دنبال تصرف آن هستند، اما به حول و قوه الهی جبهه مقاومت این منطقه را کاملا آزاد خواهد کرد.

به گزارش  پایگاه مردمی ارتش به نقل از خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حاشیه همایش تبیین اندیشه‌های دفاعی امام خامنه‌ای که در دانشگاه مالک اشتر برگزار شد، در پاسخ به سئوالی در خصوص اظهارات برخی مقامات آمریکایی مبنی بر اینکه دسترسی ایران به منابع اقتصادی بعد از برجام منوط به توقف آزمایش‌های موشکی است؛ گفت: آمریکایی‌ها تا به امروز دریافت کردند که ملت ایران مطابق با ایده، آرمان و هدفی که برای خود تعریف کرده‌اند حرکت می‌کند و در این مسیر آنچه که می‌خواهد تعقیب کرده و به دست می آورد.

وی با بیان اینکه هر آنچه آنها تاکنون بر ما اعمال محدودیت کردند ملت ما با اقتدار آنرا به فرصت تبدیل کرده است، افزود: حتما گامی فراتر و بلندتر نسبت به قبل در همان حوزه‌ای که آنها سعی کردند ایجاد محدودیت کنند برداشته و پیش رفته است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پاسخ به سئوال دیگری در خصوص آخرین تحولات میدانی ریف حلب گفت: با توجه به اینکه این منطقه دارای موقعیت راهبردی، برای هر دو جریان جبهه مقاومت و تروریست های تکفیری (جبهه النصره) است لذا هر دو به دنبال تصرف آن هستند.اما به حول و قوه الهی جبهه مقاومت این منطقه را کاملا آزاد خواهد کرد.



ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

باید در برابر اقدامات پلید دشمن موضع تهاجمی بگیریم/ آمریکا اقتصاد ملی ایران را هدف گرفته است

 
 
وزیر دفاع گفت: باید با بصیرت، اقدامات پلید دشمن را تشخیص داده و در برابر آن موضع تهاجمی بگیریم، و به دنیا بگوییم که علت تمام مشکلات بشری و جنگ‌های منطقه و کشتار مردم مظلوم و مسلمان کسانی هستند که ژست حمایت از حقوق بشر به خود گرفته‌اند.
به گزارش  پایگاه مردمی ارتش نقل از  گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرتیپ حسین دهقان وزیر دفاع در مراسم تودیع و معارفه رئیس بازرسی و هماهنگ‌کننده وزارت دفاع ‌با بیان اینکه تمام فکر و ذکر مسئولان باید خدمتگزاری به مردم باشد، اظهار داشت: وقتی این خدمت دشوار می‌شود که انسان فقط با یاد و رضایت  خداوند قدم در عرصه خدمتگزاری برمی‌دارد.

سردار دهقان با بیان اینکه جبهه کفر خود را  همواره حق می‌داند، تصریح کرد: دشمنان و استکبار جهانی دین الهی را نافی منافع خود می‌دانند و وقتی ما‌ را قبول خواهند کرد ‌که به‌طور کامل از آنها تبعیت کنیم.‌

وزیر دفاع با بیان اینکه خداوند در قرآن می‌فرمایند کفار و منافقان با مسلمین همیشه در جنگ خواهند بود تا آنان دست از دین خود بردارند، خاطرنشان کرد: خداوند در ادامه در قرآن تاکید مجدد می‌کند با کفار بجنگید و از دین خود دفاع کنید تا بر آنان پیروز شوید.

وی در همین راستا تاکید کرد: بنابراین جامعه اسلامی باید هیمنه، اقتدار، شجاعت و صلابت خود را به رخ دشمن بکشد، تا آنان نتوانند به خواسته‌های‌شان برسند.

سردار دهقان زنده نگه‌داشتن فرهنگ ایثار و شهادت، توسعه توانمندی‌ها در تمام زمینه‌ها به‌ویژه حوزه دفاعی و اقتدار ملی را از عوامل قدرت ملی جمهوری اسلامی ایران دانست و اضافه کرد: ملت ایران اسلامی طی 36 سال گذشته نشان داده‌اند در مسیر آرمان‌های انقلاب حرکت می‌کنند و با رهبری‌های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری تاکنون عقب‌نشینی دشمن را به همراه داشته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه دشمن همواره در صحنه حاضر بوده و تمام برنامه‌ها و حرکت‌های جمهوری اسلامی ایران را رصد می‌کند، گفت: دشمنان مدام بر روی نقاط قوت و ضعف ما برنامه‌ریزی می‌کنند، تا بتوانند از کوچک‌ترین رخنه‌ای، هدف پلید خود را اجرایی و به مراکز مهم و تصمیم‌ساز جمهوری اسلامی ایران نفوذ کنند.   

وزیر دفاع با هشدار به اینکه دشمنان به‌ویژه آمریکا و عوامل و اذنابش دنبال این هستند تا به کشور نفوذ و عوامل قدرت‌ساز جمهوری اسلامی ایران را نابود کنند، گفت: اما جمهوری اسلامی ایران و در رأس آن مقام معظم رهبری با هوشیاری طی 36 سال گذشته نگذاشته دشمنان به پیروزی برسند؛ که نمونه بارز آن ایستادگی ملت ایران در برابر ابرقدرت‌ها در 8 سال جنگ تحمیلی است.

وی با بیان اینکه آمریکا برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران روی چند نقطه اساسی متمرکز شده است، تصریح کرد: امروز آمریکا اقتصاد ملی ایران را مورد هدف قرار داده‌؛ تا با تضعیف آن نتوانیم به اقتدار ملی و دفاعی دست یابیم.

وی با بیان اینکه ملتی می‌تواند در بعد دفاعی باصلابت وارد شود که دارای اقتصادی قوی با قابلیت تأمین تمام نیازمندی‌های ملت باشد، خاطرنشان کرد: امروز جنگ اقتصادی بسیار مهم است؛ چرا که دشمنان با اعمال تحریم‌های ظالمانه، ممانعت از ورود فناوری، جلوگیری از برقراری ارتباط ایران با سایر کشورها و... نمی‌خواهند ایران اسلامی به اقتصادی توانمند دست یابد.

سردار دهقان راه انداختن جنگ روانی با ترویج اسلام‌هراسی، ایران‌هراسی و شیعه‌هراسی را از دیگر برنامه‌های دشمنان علیه ایران اسلامی عنوان کرد و ادامه داد: امروز تمام کشورهای استکباری به سرکردگی عربستان و آمریکا  برای تأمین امنیت اسرائیل جنگ مذهبی را در منطقه به راه انداخته‌اند و متأسفانه یک سری از کشورهای نادان و وابسته منطقه با تأمین تجهیزات تروریست‌ها، از آنان حمایت می‌کنند.

وزیر دفاع از فضای مجازی به‌عنوان ابزار دیگر دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران نام برد و گفت: دشمنان از این فضا برای سست کردن اعتقاد مردم، القای یأس و نامیدی در بین مردم، گرفتن اعتماد، شوق و امید از جوانان و ترویج فحشا هستند؛ تا بتوانند عزم و اراده را از ملت ایران بگیرند.

وی با بیان اینکه ملت ایران در مسیر انقلاب تاکنون ثابت‌قدم و استوار بوده‌اند و هیچ‌کس نتوانسته جلوی عزم و اراده آنان را بگیرد، گفت: اما نظام سلطه و به‌ویژه امریکا در تلاش هستند تا چهره نورانی نظام اسلامی و مسئولان را مخدوش و به مراکز تصمیم‌ساز و مهم جمهوری اسلامی ایران نفوذ کنند؛ تا مسیر ملت ایران را تغییر دهند.

سردار دهقان قطب‌بندی و قطب‌سازی را از دیگر تلاش‌های دشمنان برای نفوذ به کشور دانست و افزود: اگر می‌خواهیم انقلاب اسلامی ایران همچون 36 سال گذشته استوار و پایدار بماند باید با بصیرت، اقدامات پلید دشمن را تشخیص داده و در برابر آن موضع تهاجمی بگیریم، و به دنیا بگوییم که علت تمام مشکلات بشری و جنگ‌های منطقه و کشتار مردم مظلوم و مسلمان  کسانی هستند که ژست حمایت از حقوق بشر به خود گرفته‌اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح امروز با تمام قدرت در مسیر خدمتگزاری و تأمین نیازمندی‌های نیروهای مسلح قرار گرفته است، گفت: امروز بحمدالله با تلاش و کوشش شبانه‌روزی متخصصین متعهد صنعت دفاعی با نیروهای مسلح در یک فضای تعاملی، تفاهمی و همکاری در حال حرکت و تقویت بنیه دفاعی هستیم.


ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

معاون هماهنگ‌کننده و رئیس بازرسی وزارت دفاع منصوب شدند

 
 
 با حکم وزیر دفاع، سردار تمیزی به‌عنوان معاون هماهنگ‌کننده و امیر شعبانیان به‌عنوان رئیس بازرسی وزارت دفاع منصوب شدند.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش  به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، در مراسمی با حضور وزیر دفاع، ‌معاون بازرسی ستاد کل نیروهای مسلح، ‌رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و جمعی از معاونین و مدیران عامل سازمان‌ها و صنایع، معاون هماهنگ‌کننده و رئیس بازرسی وزارت دفاع منصوب شدند.

در این مراسم از زحمات و تلاش صادقانه امیر سرتیپ دکتر نصرالله عزتی معاون پیشین هماهنگ‌کننده وزارت دفاع به پاس بیش از سه دهه تلاش درنیروهای مسلح به‌ویژه 8 سال دفاع مقدس و عرصه صنعت دفاعی  تقدیر به عمل آمد و سردار سرتیپ پاسدار علیرضا تمیزی به‌عنوان معاون جدید هماهنگ کننده وزارت دفاع منصوب شد.

همچنین امیر سرتیپ دوم شعبانیان که پیش از این در مسئولیت معاون بازرسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران فعالیت می کرد، به‌عنوان رئیس بازرسی وزارت دفاع معرفی شد.



ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

گسترش مناسبات دفاعی با کشورها بر اساس توازن منطقه‌ای

 
 
 پایگاه مردمی ارتش :وزیر دفاع گفت: ما باید با حفظ اقتدار جمهوری اسلامی ایران و مولفه‌های رشد قدرت خود بتوانیم در شرایط منطقی و متوازن، مناسبات دفاعی را با کشورهای مختلف گسترش دهیم.


ادامه مطلب

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

التماس تکاوران ارتش برای حضور در سوریه و دفاع از حرم اهل بیت‌(ع)

 
 
 پایگاه مردمی ارتش :رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: اخیرا در مرکز آموزش تکاوران منجیل در جمع دانش‌آموختگانی حضور یافتم، که عاشقانه برای حضور در سوریه و دفاع از حرم اهل بیت(ع) التماس می‌کردند.


ادامه مطلب

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

پهپاد رزمی «ناصح» برای نخستین بار به نمایش در آمد

 
 
 
   پایگاه مردمی ارتش :جدیدترین پهپاد قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) با عنوان "ناصح" صبح امروز در جریان بازدید وزیر دفاع از دستاوردهای این قرارگاه به نمایش گذاشته شد.


ادامه مطلب

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

جانبازان تجلی رشادت ملت ایران در مقابل تهاجم استکبارند

 

 
 
 پایگاه مردمی ارتش :جانشین وزیر دفاع گفت: جانبازان تجلی مردانگی و رشادت ملت ایران در مقابل تهاجم استکبارند.

 



ادامه مطلب

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

آزمایش موشک 2هزار کیلومتر با خطای 8 متر نداشته‌ایم/ در اقدامات دفاعی توقف نمی‌کنیم

 
 
 پایگاه مردمی ارتش :وزیر دفاع با بیان اینکه برنامه موشکی ایران هیچگاه متوقف نخواهد شد، گفت: ما اخیرا تست موشک 2هزار کیلومتری بار خطای 8 متر نداشته ایم.


ادامه مطلب

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

امروز در قالب شعارهای فریبنده و گوش نواز، بدترین جنایتها صورت می‌گیرد

 
 
 پایگاه مردمی ارتش :وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: امروز در قالب شعارهای فریبنده و گوش نواز، بدترین جنایتها در نقاط مختلف جهان صورت می‌گیرد و اگر کشوری بخواهد به نظام سلطه گردن ننهد، همواره مورد مواخذه خواهد بود.


ادامه مطلب

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

سربازی حرکتی جهادی برای حراست از نظام است

 
 
 پایگاه مردمی ارتش :جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: سربازی هدر رفت وقت نیست، بلکه حرکتی جهادی در حراست از کشور و نظام است.


ادامه مطلب

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

هیچ محدودیتی در برگزاری رزمایش‌ها نداریم

 

 
 
 پایگاه مردمی ارتش :وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: برای برگزاری رزمایش‌ها در مناطق تحت نفوذ، هیچ محدودیتی نداریم.

 

 


ادامه مطلب

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

ترویج فرهنگ قرآن از مهم‌ترین رویکردهای وزارت دفاع است

 
 
 پایگاه مردمی ارتش :وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: ترویج سه فرهنگ قرآن، نماز و امر به معروف و نهی از منکر سه فریضه جدی این وزارت‌خانه است؛ که برای رسیدن به آن اهتمام جدی داریم.


ادامه مطلب

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

خبرگزاری فارس: جمهوری اسلامی ایران تا آخر در کنار مردم فلسطین ایستاده است

 

پایگاه مردمی ارتش :وزیر دفاع گفت: در تکمیل قدرت سخت با به کارگیری مؤثر از قدرت نرم می‌توان از درون و برون رژیم جعلی و پوشالی صهیونیستی را متلاشی کرد.



ادامه مطلب

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

تشکیل اتاق فکر در مراکز آموزشی کارکنان وظیفه

 
 
 پایگاه مردمی ارتش :رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در آستانه برگزاری هشتمین جشنواره جوان سرباز گفت: از ابتکارات سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تشکیل اتاق فکر در مراکز آموزشی کارکنان وظیفه با حضور فرماندهان و مسئولین جهت رسیدگی به مشکلات سربازان است.


ادامه مطلب

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

کشورهای بزرگ منطقه باید در برابر نفوذ و توسعه طلبی آمریکا بایستند

 
 
 پایگاه مردمی ارتش :وزیر دفاع گفت: کشورهای مستقل و قدرت های بزرگ منطقه باید با اتحاد و همکاری‌های همه جانبه در برابر نفوذ و توسعه طلبی آمریکا بایستند.


ادامه مطلب

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

تمجید از حمایت‌های ایران در مبارزات جهادی مردم افغانستان علیه تجاوز اشغالگران

 

 
 
 پایگاه مردمی ارتش :سرپرست وزارت دفاع افغانستان در دیدار سردار دهقان از حمایت‌های بی دریغ جمهوری اسلامی ایران در جریان مبارزات جهادی مردم افغانستان علیه تجاوز اشغالگران و تروریسم تمجید کرد.

 



ادامه مطلب

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

سردار دهقان عازم مسکو شد

 
 
 پایگاه مردمی ارتش :وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برای شرکت در«پنجمین همایش سالانه بین‌المللی امنیت» امروز عازم مسکو شد.


ادامه مطلب

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

اقتصاد مولد و پویا با دستان توانمند کارگران ایرانی شکل می‌گیرد

 
 
 پایگاه مردمی ارتش :وزیر دفاع گفت: اقتصاد درون‌زا، مولد و پویا با دستان توانمند و تلاش کارگران ایرانی شکل می‌گیرد.


ادامه مطلب

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

ارتش دشمنان را در رسیدن به اهداف پلیدشان ناکام گذاشت

 
 
 پایگاه مردمی ارتش :وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در بیانیه‌ای با پاسداشت 29 فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، ارتشیان غیور، دلاور و ولایتمدار را مظهر اراده و استحکام ملت ایران و مایه عزت و افتخار میهن اسلامی دانست.


ادامه مطلب

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

سردار دهقان شهادت مدافع حرم

 
 پایگاه مردمی ارتش :وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح طی پیامی شهادت افتخارآمیز مدافع حرم اهل بیت(ع)، شهید والامقام محسن قوطاسلو را تسلیت گفت.


ادامه مطلب

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

تصاویری از الحاق داک شناور 2 هزار تنی

 
 
 پایگاه مردمی ارتش :وزارت دفاع یک "داک شناور ۲ هزار تنی" به ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش تحویل داد.


ادامه مطلب

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

تحویل داک شناور 2 هزار تنی

 
 
    پایگاه مردمی ارتش :داک شناور 2 هزار تنی گیلان که توسط سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع طراحی و ساخته شده، صبح امروز با حضور وزیر دفاع در بندر انزلی به نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران تحویل داده شد.


ادامه مطلب

  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا