به گزارش روابط عمومي ارتش به نقل از نيروي دريايي، امير دريادار حبيب الله سياري، فرمانده نيروي دريايي ارتش اظهار داشت: آگاه­ترين و مسلط­ترين سامانه­ها براي مشخص كردن تغييرات در نيروهاي مسلح، خود اين نيروها هستند كه تغييرات را در سطح جهان مي­بينند.

وي در ادامه افزود: ما در نيروهاي مسلح بايد متناسب با تهديد، آموزش ببينيم، ساماندهي كنيم، رزمايش انجام دهيم و تجهيزات فراهم كنيم كه در همين راستا تغييرات ساير كشورها را كاملاً رصد مي­كنيم.

امير دريادار سياري تغييرات در نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران را كاملاً مشهود خواند و گفت: نيرو­هاي مسلح ما به خاطر اين­كه خط، سر فصل­ها و جهت­گيري­هاي خود را از فرمانده معظم كل قوا مي­گيرند و در خصوص ارتباط با همه مسائل، آگاه­تر و بهتر از معظم­له كسي نيست، بنابراين مسير صحيح را طي مي­كنند و به همين علت شاهد تغييرات مثبت و ارتقاي سطوح نيروهاي مسلح در تمامي جوانب هستيم.

وي خطاب به نخبگان نيروي دريايي تصريح كرد: امروز، در حال سپري كردن دوراني هستيم كه بايستي سطح هوشياري و توانمندي­هاي­مان را متناسب با تهديدهاي روز افزايش دهيم تا متناسب با سند چشم­انداز در سال 1404 به نقطه مطلوب رسيده و كشورمان در تمامي زمينه­ها حرف اول را بزند.

فرمانده نيروي دريايي ارتش با اشاره به فرموده مقام معظم رهبري در خصوص حماسه اقتصادي گفت: وظيفه همه است كه به دولت كمك كنند و با صرفه­جويي و مد نظر قرار دادن شاخصه­هاي مهم نظير تعمير و نگهداري تجهيزات، اماكن، نيروي انساني و استفاده بهينه از امكانات در اين حماسه اقتصادي شركت كنيم.

 وي در پايان خاطر نشان كرد: ما در نيروي دريايي با توجه به تغيير در حوزه مأموريت و راهبردي شدن آن، كاملاً در ريل چشم­انداز سال 1404 قرار گرفته­ايم و با قدرت به سمت اهدافمان پيش مي­رويم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا